Стратегии за управление на приходите и справяне с COVID-19 Част 1

Стратегии за управление на приходите и справяне с COVID-19 Част 1

Следваме стратегия за продължаване на разговора с нашите клиенти в хотелите, доколкото онлайн ни е позволено, за да ги уверим, че правим всичко възможно, за да поддържаме стабилна ръка в ситуацията на COVID-19. На високо ниво разчитаме и ги държим в течение, а това са стъпките, които следваме:

▶️Следене на развитието на ограниченията за пътуване и блокирането във всяка страна и предвидените срокове за тяхното пускане чрез правителствени сайтове за консултации за пътувания и сайтове като IATA за следене на ограниченията за пътуване на авиокомпаниите.
▶️Съответно коригиране на гео стратегии и проактивно съветване за това как стратегиите се променят, дори и при хотели, които в момента все още не забелязват значителен спад.
▶️ Проследяваме внимателно бъдещия бизнес, за да оценим какъв бизнес отпада и следим това, за да гарантираме, че когато се появи възможност, ние сме готови да въведем стратегии, които да заменят този бизнес, където е възможно. Това означава преоценка на стратегиите на високо ниво, както и управление на тактическите влияния на търсенето в близко бъдеще.
▶️Освобождаване на ограничения, за да се позволи на гостите по-голяма гъвкавост в случай, че са задължени да отменят и да подкрепят повторни резервации, да поддържат добри отношения с клиенти и да заменят загубен бизнес чрез насърчаване на всякакви потенциални бъдещи резервации. Срока на това е трудно да се интерпретира, тъй като прогнозите на различните правителства се различават в зависимост от степента на разпространение на вируса, така че разбирането на пазарите на географски източници е критично.
▶️Предлагането на алтернативни дати за предплатено преходно свободно време е опция, но в много случаи гостите просто не знаят кога това ще е възможно. Ние сме наясно, че увереността в пътуването вероятно ще бъде ниска за известно време; моите мисли са, че ние ще управляваме критичното въздействие в Европа до юни / юли, за американските гости това може да бъде по-дълго, а други региони все още да бъдат засегнати по-дълго.
▶️Когато се получават анулирания на групи, следете ги, за да се гарантира, че всеки наличен ресурс за продажби проследява преследванията за повторно резервиране, особено в случаите, когато групите са отложени, но все още не предлагат дати за повторна резервация.

Там, където границите са затворени, се очаква това да бъде (сравнително) краткотрайно, понастоящем повечето правителства говорят седмици, като в този случай единственият призив е да се търсят национални пътувания, за които има ограничена сума. В пика на вируса, ако има и блокиране, което задържа хората в къщите им, това също се отразява на националния бизнес и туристите, повечето страни пускат туристи навън, но не и в, което ограничава въздействието на прекалено дългите престоя, а по време на блокирането има ограничен до липса на възможност за бизнес.

Наясно сме, че хотелите се борят с обработката на пълния обем на анулиране на предплатени резервации, където каналите предлагат това, а паричният поток ще бъде проблем, особено когато хотелите са взели решението да бъдат снизходителни към предплатените ограничения. За да преодолеем това, в този момент се стремим да насърчаваме напредни стратегии, които подкрепят положителния паричен поток за хотели в бъдеще и избягват дълбоки отстъпки (краткосрочни и дългосрочни) в опит да стимулират несъществуващото търсене.

Наясно сме също така, че някои хотели може да бъдат реквизирани като болници и може да има изискване тези хотели да се подкрепят при вземане на резервации от съществуващите резервации в тези хотели, малко вероятно, но нещо, което си струва да се обмисли.

Като цяло избягваме потенциалното самодоволство – просто защото няма пътуване, за което не спираме да мислим, или вярваме, че няма какво да правим. Пазарите бързо се променят и вероятно скоростта на премахване на ограниченията ще бъде приложена като прилагането им, така че отново трябва да сме наясно с това, за да можем да продължим да наблюдаваме възможностите за подкрепа на хотели и да бъдем ефективни при промяна на стратегиите.

Въпреки че наблюдаваме общите цели на приходите за всеки хотел и оценяваме въздействието на прилаганите сега стратегии в дългосрочен план, ние също се подготвяме за някои значителни дългосрочни корекции на пазара в туристическия сектор. Много компании са предприели огромни стъпки за осигуряване на бизнес онлайн по време на този сценарий и е вероятно тези промени, особено тези, които създават ефективност, да продължат и след това. Това означава по-малко пътуване.

Като цяло ние се стремим да поддържаме позитивна, подкрепяща нашите хотели, да общуваме ефективно и последователно и, разбира се, да запазим спокойствие …